Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

logo    Antikvariát Janoš     

Úvod »VRÁCENO DO PRODEJE» Kotler, Armstrong - Marketing


        

Kotler, Armstrong - Marketing

P. Kotler, G. Armstrong

 

Skladem: 1 ks
vydavatel: Grada Publishing, a.s.
rok a číslo vydání: dotisk 2007, 2006
popis: stav - velmi dobr?, lehce po?kozen? hrany desek
počet stran: 856
vazba: vázaná
cena:
500 Kč

do košíku:
  ks  

Moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy - nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí a uznávaní autoři připravili text s řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části vysvětlují základní pojmy a koncepce marketingu. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací, spotřebnímu chování. Třetí, nosná část knihy, je zaměřena na strategický marketing a na jednotlivé nástroje marketingového mixu (výrobková, cenová, distribuční a komunikační politika). Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti.

 

Externí sklad - 047