Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.


Úvod » KNIHY » Kotler, Armstrong - Marketing


        

Kotler, Armstrong - Marketing

P. Kotler, G. Armstrong

top produkt

 

Skladem: 1 ks
vydavatel: Grada Publishing, a.s.
rok a číslo vydání: dotisk 2007, 2006
popis: stav - velmi dobr?, lehce po?kozen? hrany desek
počet stran: 856
vazba: vázaná
Cena dříve 500 Kč
Cena:
350 Kč

do košíku:
  ks  

Moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy - nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí a uznávaní autoři připravili text s řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části vysvětlují základní pojmy a koncepce marketingu. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací, spotřebnímu chování. Třetí, nosná část knihy, je zaměřena na strategický marketing a na jednotlivé nástroje marketingového mixu (výrobková, cenová, distribuční a komunikační politika). Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti.

 

Externí sklad - 047