logo    Antikvariát Janoš     

OBCHODNÍ PODMÍNKY
POŠTOVNÉ

Obchodní podmínky:

  • Pokud není uvedeno jinak, tak jsou knihy v dobrém stavu odpovídající antikvárnímu prodeji. V případě, že se jedná o zcela novou knihu, uvedeme tuto skutečnost v popisu knihy. Vždy upozorňujeme na větší opotřebení knihy, obalu nebo jakékoli jiné poškození knihy.
  • Objednané zboží se mohlo v době od poslední aktualizace na e-shopu prodat. Pokud by se tak stalo, tak vás o tom budeme informovat a podaná objednávka nepředstavuje žádný právní nárok na přednostní nákup.
  • Jakmile objednávku odešlete, tak teprve při aktualizaci webu se zablokuje vámi vybrané zboží. Pokud máte objednanou položku v objednávkovém koši, tak se může stát, že odešlete objednávku na zboží, kterou si někdo objednal chvilku před vámi. Příchozí objednávky vyřizujeme v pořadí, v jakém došly! Přednost má tedy ten, kdo si dané zboží objedná jako první!
  • Na vaši objednávku reagujeme vždy osobním emailem nebo telefonicky. Sdělíme vám, zda je zboží skutečně k dispozici.
  • Vámi objednané zboží odesíláme pečlivě zabalené, a to nejčastěji do pěti pracovních dnů od příchozí platby na náš účet. Maximální doba rezervecace je 5 pracovních dnů.
  • Pokud si objednáte způsob platby "dobírka", tak vám zašleme objednané zboží nejpozději do 5 pracovních dnů od obdržení objednávky.
  • Poštovné je pevně stanovené (70,-Kč při platbě předem na účet a 120,-Kč při zaslání knih na dobírku) bez ohledu na počet knih, které kupujete. Stejné poštovné platíte ať koupíte knihu jednu nebo třeba deset.
  • Platbu prosím proveďte do 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky, rezervace knih je možná pouze po dobu 5 pracovních dnů - pokud se individuálně nedohodneme jinak.
  • Objednané zboží s osobním převzetí v Brně, bude k vyzvednutí přichystáno až po obdržení vaší platby na účet, a to na prodejně "Nejen maďarské a slouvenské pochoutky" na Štefánikově 10 v Brně. POZOR - Nejedná se o antikvariát, ale pouze o výdejní místo!!!
  • V případě jakýchkoliv nejasností se na nás obraťte (telefonicky nebo emailem) a my se budeme snažit, pokud to bude v našich silách, vám vyhovět.

 

Způsob platby a poštovné:

  • Osobní převzetí objednávky v Brně (platba převodem na účet ČR 3540519309/0800) - 0 Kč
    Svou objednávku si můžete vyzvednout na Štefánikově 10 - prodejna "Nejen maďarské a slovenské pochoutky", a to po platbě předem na účet. O tom, že je vaše objednávka na prodejně již připravena k vyzvednutí, budete informováni předem na email.
  • Od 1.3. 2017 jsme, v návaznosti na zavedení EET, zrušili platby v hotovosti, proto je nutné zaplatit částku za objednané zboží předem na účet!!!
  • Dobírka ČR - 120 Kč
  • Cena za pohlednice, fotosky, grafiku (platba převodem na účet ČR 3540519309/0800) - 40 Kč
  • Cena za knihy, gramodesky, plakáty (platba převodem na účet ČR 3540519309/0800) - 70 Kč
  • Zahraničí / Abroad - Payment transfer (individ. cena a dohoda o zp. placení)Cena se řídí dle váhy zásilky a aktuálního ceníku České pošty (+ balné). /Payment with european SEPA transfer to our bank account (our IBAN and BIC). The price of postage depens on the weight of your package. We will let you know as soon as possible about all informations connected with the payment.
  • Slovensko: po individuální dohodě (email, objednávka) vám zašleme podklady k SEPA platbě (v rámci EU bez poplatku)
    - Slovensko (orientačně cena poštovného) - zásilka do 1/2 kg...................................cca 220 Kč
    - Slovensko (orientačně cena poštovného) - zásilka od 1 kg......................................cca 250 Kč
    !!!Nevlastníme účet vedený v eurech!!!
  • Na dobírku zboží do ciziny nezasíláme.

Hodnocení stavu knih

  • nová - znamená, že kniha je nová, nečtená, na případnou "výrobní" vadu knihy vždy upozorňujeme v popisu.
  • velmi dobrý stav - použité knihy, které vypadají skoro jako nové, a to včetně přebalu.
  • dobrý stav - použité knihy, kde stav odpovídá stáří, obal může být natržený, odřený nebo i chybět, sem tam může být flíček a pod. Tyto drobné závady se snažíme vždy podrobněji popsat.
  • uspokojivý stav - kniha má více drobných závad nebo i větší závadu, většinou má zničený přebal nebo je bez přebalu, často bývá poškozená vazba, velké množství skvrn…. Poškození bývá uvedeno v popisu.
  • ucházející stav / zachovalý stav / salát - kniha je sice kompletní a pořád plní svoji funkci, ale je v různém stádiu rozkladu.
Jsme internetový antikvariát, který prodává antikvární zboží, tzn. zboží většinou  již jednou minimálně použité. Snažíme se pro vás do své nabídky vybírat takové zboží, aby bylo v co nejlepším stavu, přesto jsou na něm často viditelné známky použití a času.
V případě, že máte zájem o zboží nepoužité a v perfektním stavu, na kterém se nepodepsal zub času, musíte si jej koupit nové v knihkupectví. :)

Odstoupení od smlouvy

Kupující má právo na základě Občanského zákoníku a Zákona na ochranu spotřebitele odstoupit od kupní smlouvy (objednávky) ve lhůtě do 14 dní od obdržení zboží. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí kupující v této lhůtě o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy informovat jednoznačným prohlášením Mgr. Martu Janošovou, majitelku  internetového Antikvariátu Janoš formou dopisu nebo emailu (uvedeno v Kontaktech).  Kupující je povinen zaslat zboží ve stavu, v jakém jej obdržel zpět na naši adresu na svoje náklady bez zbytečného odkladu, nejpozději do 7 dnů ode dne, kdy nám oznámí, že odstupuje od této  smlouvy. Do 20 dnů od obdržení zboží vracíme kupujícímu celkovou cenu, kterou za zboží zaplatil (včetně poštovného uvedeného  v původní objednávce) zpět na jeho účet, jehož číslo uvede ve svém Prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy. Nejpozději však do 30 dnů od obdržení Prohlášení od odstoupení od kupní smlouvy.


Reklamační řád

Pokud zjistíte, že je obdržená věc vadná (tzn. není-li dodána v deklarované jakosti), je vaší povinností nás neprodleně písemně (pošta, email) kontaktovat a bez zbytečného odkladu zaslat reklamované zboží k posouzení.  V reklamaci nám sepište vady zboží, popř. pošlete fotografie vad. Vaší povinností je prohlédnout si zboží důkladně co nejdříve po převzetí. Jelikož prodáváme použité zboží  (bez záruky) a případné vady jsou vždy uvedeny v popisu zboží - nevztahuje se reklamace na vady, které byly uvedeny v popisu výrobku v okamžiku objednávky. V reklamaci rovněž navrhněte, zda chcete reklamaci řešit  slevou z kupní ceny nebo zda odstupujete od smlouvy a žádáte plné vrácení peněz. Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od obdržení oznámení o reklamaci (respektive po  našem převzetí vadného zboží). Další související práva a povinnosti jsou uvedeny v zák. č. 40 Sb. Občanského zákoníku, zák. č. 513/1991 Obchodního zákoníku a v Zákonu o ochraně spotřebitele.


Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů:  jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo  (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností vyplývajících z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Souhlas můžete kdykoliv odvolat emailem zaslaným na adresu janosova.marta@email.cz.

Garantujeme, že poskytnuté osobní údaje nezbytné pro dodání zboží jsou důvěrné a budou použity jen k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a že nebudou poskytnuty žádným třetím stranám.

Newslettery a další reklamní sdělení nerozesíláme.


Závěrečná ustanovení

Potvrzením a odesláním objednávky z našeho internetového obchodu potvrzujete souhlas s těmito obchodními podmínkami, které se stávají nedílnou součástí kupní smlouvy.

 

Dodatek: Nepřevzetí zásilky se zbožím

Pokud nepřevezmete zboží zaslané na dobírku a zboží se nám vrátí zpět, jsme oprávněni odstoupit od kupní smlouvy a po Vás požadovat náhradu škody spočívající v nákladech na dopravu a balné (120,- Kč). V případě, že po naší výzvě zaslané na email neuhradíte vzniklou škodu do 14 dnů, můžeme postoupit tuto věc právníkovi  a náhradu škody vymáhat soudně.

Pokud nepřevezmete z nějakého důvodu zboží, které jste zaplatil předem na účet a toto zboží se nám vrátí zpět, jsme oprávněni po Vás požadovat při opětovném zaslání nové poštovné (zpravidla 70,- Kč).


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ